Toimitusehdot

TOIMITUSTAVAT JA PALAUTUKSET

PALAUTUKSET

Palautuskäytäntömme on 14 päivää alkaen tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta. Jos ostoksen vastaanottamisesta on kulunut yli 14 päivää, emme valitettavasti voi tarjota hyvitystä tai vaihtoa. Olethan yhteydessä meihin sähköpostitse shop@carambahelsinki.fi mikäli tarvitset lisätietoja palautuksista.

Ollaksesi oikeutettu hyvitykseen, tuotteen tulee olla käyttämätön ja samassa kunnossa kuin jossa olet sen vastaanottanut. Tuotteen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessaan.

Tuotteet, joita palautuskäytäntö ei koske, ovat:

- Lahjakortit: jotta voimme suorittaa palautuksen, liitäthän palautuksen mukaan ostoksestasi kuitin.

Mikäli palautus johtuu tuote- tai toimitusvirheestä tai kyseessä on tuotevaihto, hyvitämme palautuskustannukset Postin hinnaston mukaisesti. Muussa tapauksessa palautuskustannukset tulevat asiakkaan maksettavaksi. 

Hyvitykset 

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa kerromme vastaanottaneemme palauttamasi tuotteen. Ilmoitamme myös palautuksesi hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Jos palautuksesi hyväksytään, kauppasumma palautetaan alkuperäisen maksutapasi kautta muutamien päivien kuluessa. Jos kyseessä on tuote- tai toimitusvirhe, hyvitämme myös palautuskustannukset.

Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset 

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi vielä kertaalleen.

Ota sitten yhteyttä pankkiisi tai luottokorttiyhtiöösi. Hyvityksen kirjautumisessa voi usein kestää muutamia päiviä.

Jos olet tehnyt jo kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa shop@carambahelsinki.fi. 

Alennetut tuotteet 

Vain normaalihintaisia tuotteita voi palauttaa. Palautuskäytäntö ei koske alennushintaisia tuotteita.

Vaihdot

Vaihdamme tuotteen, jos se on viallinen tai vahingoittunut. Jos sinun tulee vaihtaa tuote samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen shop@carambahelsinki.fi niin saat sähköpostiisi tiedon, miten saat lähetettyä tuotteen meille takaisin.

Lähettäminen

Kun haluat palauttaa tuotteen, lähetä se Postin kautta. Kysy lisätietoa shop@carambahelsinki.fi.

Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli tuote rikkoutuu, vastuu siirtyy asiakkaalle.

Sinun tulee maksaa palauttamasi tuotteen postikulut, mikäli palautuksen syy ei ole tuote- tai toimitusvirhe. Jos saat hyvityksen, postikulujen hinta vähennetään hyvityksestäsi.

Lähettäjä on vastuussa tuotteesta. Mikäli tuote katoaa lähetyksen aikana, emme hyvitä/korvaa tuotetta.

Toimituskulut

Caramba Helsinki (Jolines Oy) maksaa tuotteiden postituskulut Postin noutopisteisiin yli 100 euron ostoksista. Alle 100 euron ostosten postituskulut verkkokaupassa ovat 5,90 €. 

Noutamaton lähetys

Toimitamme kaikki tilaukset Postin lähetyksillä. Posti säilyttää pakettia toimipisteissään tai automaateissaan seitsemän päivää sen saapumisesta. Saapumisilmoitus lähetetään sähköpostilla ja tekstiviestillä. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, palautetaan se lähettäjälle. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 10 € posti- ja käsittelykuluja rahapalautuksen yhteydessä.